Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22873
Назва: Психологічні механізми формування толерантності в особистості: роль емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду
Автори: Суріна Ганна Юріївна, науковий керівник
Surina, Hanna, scientific director
Пашковська, А.
Ключові слова: толерантність
емпатія
самоусвідомлення
соціальний досвід
Я-концепція
рефлексія
міжособистісна взаємодія
психологічні механізми
упередження
соціальна адаптація
tolerance
empathy
self-awareness
social experience
self-concept
reflection
interpersonal interaction
psychological mechanisms
prejudice
social adaptation
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пашковська А. Психологічні механізми формування толерантності в особистості: роль емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду. Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Миколаїв, 18 листопада 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С.157-160.
Короткий огляд (реферат): У сучасному глобалізованому суспільстві толерантність виступає важливою психологічною та соціальною категорією, необхідною для мирного співіснування і ефективної комунікації. У роботі проаналізовано психологічні механізми формування толерантності в особистості з акцентом на ролі емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду. Визначено, що толерантність є результатом цілісного розвитку особистості, що поєднує внутрішнє самопізнання і зовнішню соціальну взаємодію./In today’s globalized society, tolerance is an important psychological and social category necessary for peaceful coexistence and effective communication. This work analyzes the psychological mechanisms of tolerance formation in the personality, emphasizing the roles of empathy, self-awareness, and social experience. The contributions of theoretical approaches by Z. L. Karpenko, I. D. Bekh, and R. Burns are examined, highlighting the interconnection between emotional empathy, critical reflection on personal beliefs, social learning, and the formation of the self-concept as the basis for developing tolerance. It is concluded that tolerance results from the holistic development of the personality, combining internal self-knowledge and external social interaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22873
Розташовується у зібраннях:Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb-18-11-2025-157-160.pdf706,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.