Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Назва: Управління ефективністю рекламної діяльності страхових компаній в умовах економічної нестабільності
Автори: Романюк, І. А., науковий керівник
Мельник, О.
Чорна, К.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Мельник О., Чорна К. Управління ефективністю рекламної діяльності страхових компаній в умовах економічної нестабільності. Трансформація страхового ринку України в світлі сучасних економічних викликів : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Миколаїв, 15-16 квітня 2025 р. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 26-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Розташовується у зібраннях:Трансформація страхового ринку України в світлі сучасних економічних викликів - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-15-04-25-26-29.pdf485,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.