Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в україні: сучасний стан та напрями вдосконалення
Corporate social responsibility business in ukraine: current state and areas of improvement
Автори: Лункіна, Тетяна Іванівна
Лункина, Татьяна Ивановна
Lunkina, Tetyana
Власюк, І. М.
Vlasyuk, Iryna
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу
корпоративна соціальна відповідальність
характеристики соціальної відповідальності
вітчизняна модель КСВ
corporate social responsibility
corporate social responsibility
social responsibility characteristics
the domestic model of CSR
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Лункіна Т. І. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в україні: сучасний стан та напрями вдосконалення [Електронний документ] / Т. І. Лункіна, І. М. Власюк // Modern Economics. - 2017. - Вип. 1. - С. 24-30. - Електр. текст. дані. - Режим доступу : https://modecon.mnau.edu.ua/issue/1-2017/UKR/lunkina.pdf.
Короткий огляд (реферат): Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) бізнесу є основною передумовою для формування стратегії сталого розвитку. У статті визначені умови, у яких формувалась корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні. Досліджено рівень поінформованості про поняття «соціальна відповідальність» серед представників бізнесу в Україні. Проаналізовано динаміку приєднання українських компаній до Глобального договору ООН за 2006-2015 рр. Визначено наявні перешкоди у розвитку соціальної відповідальності українського бізнесу. Вказано основні рекомендації, які допоможуть залучити нові підприємства до активної участі у відповідальному ставленні до планети, людини, прибутку.
Corporate Social Responsibility (CSR) business is a fundamental prerequisite for the formation of a strategy for sustainable development. The article defines the conditions under which formed corporate social responsibility in Ukraine. The level of awareness of the concept of "social responsibility" of businesses in Ukraine. The dynamics of Ukrainian companies joining the UN Global Compact for the 2006-2015 rr. Determined existing obstacles in the development of social responsibility of Ukrainian business. The specified key recommendations, which will attract new companies to actively participate in the responsible attitude to the world, a man, а profits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2414
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2017. - Вип. 1
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lunkina.pdf492,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.