Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/255
Title: Особливості інституціональної інфраструктури маркетингу сільськогосподарських товаровиробників
Особенности институциональной инфраструктуры маркетинга сельскохозяйственных товаропроизводителей
Features of institutional infrastructure of marketing of agricultural commodity producers
Authors: Дубініна, Марина Вікторівна
Дубинина, Марина Викторовна
Dubіnіna, Marina
Keywords: інфраструктура
інституціональна ринкова інфраструктура
система маркетингу
система сільськогосподарського маркетингу
инфраструктура
институциональная рыночная инфраструктура
система маркетинга
система сельскохозяйственного маркетинга
іnfrastructure
institutional market infrastructure
marketing system
system of the agricultural marketing
Issue Date: 2012
Citation: Дубініна М. В. Особливості інституціональної інфраструктури маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / М. В. Дубініна // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. — Полтава, 2012. — № 1. — С. 106-109.
Abstract: У статті проаналізовано сучасний стан та інституціональні проблеми маркетингу сільськогосподарських виробників.
В статье проанализировано современное состояние и институциональные проблемы маркетинга сельскохозяйственных производителей.
The article analyzes the current state and institutional problems of marketing of agricultural producers.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/255
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_sites_default_files_nppdaa_4.1_106.pdf266,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.