Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/255
Назва: Особливості інституціональної інфраструктури маркетингу сільськогосподарських товаровиробників
Особенности институциональной инфраструктуры маркетинга сельскохозяйственных товаропроизводителей
Features of institutional infrastructure of marketing of agricultural commodity producers
Автори: Дубініна, Марина Вікторівна
Дубинина, Марина Викторовна
Dubіnіna, Marina
Ключові слова: інфраструктура
інституціональна ринкова інфраструктура
система маркетингу
система сільськогосподарського маркетингу
инфраструктура
институциональная рыночная инфраструктура
система маркетинга
система сельскохозяйственного маркетинга
іnfrastructure
institutional market infrastructure
marketing system
system of the agricultural marketing
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Дубініна М. В. Особливості інституціональної інфраструктури маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / М. В. Дубініна // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. — Полтава, 2012. — № 1. — С. 106-109.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан та інституціональні проблеми маркетингу сільськогосподарських виробників.
В статье проанализировано современное состояние и институциональные проблемы маркетинга сельскохозяйственных производителей.
The article analyzes the current state and institutional problems of marketing of agricultural producers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/255
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_sites_default_files_nppdaa_4.1_106.pdf266,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.