Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Назва: Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів
Маркетинговые исследования потребительских мотиваций на региональном рынке хлебопродуктов
Marketing researches of consumer motivations on region market of bakery products
Автори: Колесник, Вікторія Михайлівна
Розкладай, Марія Ігорівна
Колесник, Виктория Михайловна
Розкладай, Мария Игоревна
Kolesnyk, Viktoriia
Rozkladai, Mariia
Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
Ключові слова: Маркетингові дослідження
ринок хлібобулочних виробів
споживчі мотивації
методи непараметричної статистики
споживча поведінка
Маркетинговые исследования
рынок хлебобулочных изделий
потребительские мотивации
методы непараметрической статистики
потребительское поведение
Marketing researches
market of bakery products
consumer motivations
methods of nonparametric statistics
consumer behavior
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Колесник В. М. Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів / В. М. Колесник, М. І. Розкладай // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1 (6). – Т. 1.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати маркетингових досліджень ринку хлібобулочних виробів. Оцінено рівень спонтанної відомості, поточної лояльності виробників хлібобулочних виробів, виявлено причини купівлі хлібобулочних виробів, цінові пороги даного виду продукції. Проведено дослідження впливу доходів та розподілу за статтю на основні фактори споживчої поведінки з використанням методів непараметричної статистики.
В статье освещены результаты маркетинговых исследований ринка хлебобулочных изделий. Оценены уровень спонтанной известности, текущей лояльности производителей хлебобулочных изделий, выявлены причины покупки и ценовые пороги данного вида продукции. Проведено исследование влияния дохода и распределения по половому признаку на основные факторы потребительского поведения с использованием методом непараметрической статистики.
In article the results of marketing researches of market of bakery products are elucidated. The level of spontaneous information the current loyalty producers of bakery products is appreciated, reasons of buying and the price thresholds given kind of product are detected. Study of the influence of income and the distribution for the article for the main factors of consumer behavior using the methods of nonparametric statistics is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_КолесникРозкладай.pdf475,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.