Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2642
Назва: Формування і функціонування ринку продукції овочівництва на інноваційних засадах
Formation and functioning of the vegetable products’ market is on innovative principles
Автори: Лесік, Ірина Миколаївна
Лесик, Ирина Николаевна
Lesik, Iryna
Ключові слова: ринок
продукція овочівництва
потенціал
конкурентоспроможність
глобалізація
інновації
рынок
продукция овощеводства
потенциал
конкурентоспособность
глобализация
инновации
market
vegetable products
potential
competitiveness
globalization
innovation
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Lesik I. M. Formation and functioning of the vegetable products’ market is on innovative principles / I. M. Lesik // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. – Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. – P. 29-31.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування та функціонування ринку продукції овочівництва. Розглянуто взаємозв’язок і взаємозалежність раціонального поєднання природно-ресурсного, виробничого, і інноваційного потенціалів, з урахуванням глобалізаційних перетворень. Визначено конкурентні позиції у формуванні і функціонуванні ринку продукції овочівництва з урахуванням техніко-технологічних особливостей. Обґрунтовано необхідність розробки та впровадження інструментарію, який дозволить активізувати інтеграційні процеси, що є дієвим з точки зору освоєння інновацій.
Исследованы теоретические аспекты формирования и функционирования рынка продукции овощеводства. Рассмотрена взаимосвязь и взаимозависимость рационального сочетания природно-ресурсного, производственного и инновационного потенциалов, с учетом глобализационных преобразований. Определены конкурентные позиции в формировании и функционировании рынка продукции овощеводства с учетом технико-технологических особенностей. Обоснована необходимость разработки и внедрения инструментария, который позволит активизировать интеграционные процессы, который является действенным с точки зрения освоения инноваций
The theoretical aspects of forming and functioning of vegetable products’ market. Intercommunication is considered and interdependence of rational combination a naturally-resource, productive, and innovative potentials, taking into account transformations of globalization. Competition positions are certain in forming and functioning of vegetable products’ market taking into account technical and technological features. The necessity of development and introduction of tool, that will allow activating integration processes that are effective from the point of view of mastering, is reasonable of innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2642
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесик_статья.pdf363,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.