Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Title: Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі
Оценка системы стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятий пищевой отрасли
Evaluation of the system of strategic management of marketing activity of the enterprises of the food industry
Authors: Довгаль, Олена Валеріївна
Довгаль, Елена Валериевна
Dovhal', Olena
Keywords: стратегічне управління
стратегія
маркетингова стратегія
ефективність
види стратегій
стратегическое управление
стратегия
маркетинговая стратегия
эффективность
виды стратегий
strategic management
strategy
marketing strategy
efficiency
types of strategies
Issue Date: 2015
Citation: Довгаль О. В. Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі / О. В. Довгаль // Ефективна економіка. - 2015. - № 3.
Abstract: У статті обґрунтовано потребу в здійсненні оцінки системи стратегічного управління маркетинговою стратегією підприємств харчової галузі.
В статье обоснована необходимость осуществления оценки системы стратегического управления маркетинговой стратегией предприятий пищевой отрасли.
Article contains information on requirement for an system of strategic management of the marketing strategy of enterprises of food industry.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.