Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Назва: Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі
Оценка системы стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятий пищевой отрасли
Evaluation of the system of strategic management of marketing activity of the enterprises of the food industry
Автори: Довгаль, Олена Валеріївна
Довгаль, Елена Валериевна
Dovhal', Olena
Ключові слова: стратегічне управління
стратегія
маркетингова стратегія
ефективність
види стратегій
стратегическое управление
стратегия
маркетинговая стратегия
эффективность
виды стратегий
strategic management
strategy
marketing strategy
efficiency
types of strategies
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Довгаль О. В. Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі / О. В. Довгаль // Ефективна економіка. - 2015. - № 3.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано потребу в здійсненні оцінки системи стратегічного управління маркетинговою стратегією підприємств харчової галузі.
В статье обоснована необходимость осуществления оценки системы стратегического управления маркетинговой стратегией предприятий пищевой отрасли.
Article contains information on requirement for an system of strategic management of the marketing strategy of enterprises of food industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.