Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3293
Назва: Критерії та фактори формування якості надання аудиторських послуг, відмінних від аудиту
Інші назви: Критерии и факторы формування качества аудиторских услуг, отличных от аудита
Criteria and factors that insure the quality in provision of audit services, different from audit
Автори: Антонюк, О. Р.
Антонюк, Е. Р.
Antoniuk, O.
Ключові слова: аудиторські послуги
контроль якості аудиту
аудит
аудиторська діяльність
критерії якості аудиторських послуг
аудиторские услуги
контроль качества аудита
аудиторская деятельность
критерии качества аудиторских услуг
auditing services
audit quality control
audit
auditing activity
quality criteria for audit services
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Антонюк О. Р. Критерії та фактори формування якості надання аудиторських послуг, відмінних від аудиту [Електронний ресурс] / О. Р. Антонюк // Modern Economics. - 2018. - № 7. - С. 14-21. - Режим доступу : https://modecon.mnau.edu.ua/criteria-and-factors-that-insure-the-quality-in-provision-of-audit-services-different-from-audit/
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні та практичні питання оцінки якості аудиторських послуг, які відрізняються від аудиту з метою визначення шляхів удосконалення методичного забезпечення якості надання цих послуг. Піднімається проблематика ідентифікації критеріїв, факторів та показників для оцінки якості аудиторських послуг. В узагальненому вигляді представлена матриця забезпечення якості аудиторських послуг, яка вказує на взаємозв’язок різних умов, факторів, показників якості аудиторської послуги. Доведено, що фактори (економічні, методологічні, організаційні) та умови мають вплив на якість аудиторських послуг. Це, в цілому, впливає на зміст регулювання аудиторських послуг та їх суспільну та економічну значимість.
В статье рассматриваются теоретические и практические вопросы оценки качества аудиторских услуг, которые отличаются от аудита с целью определения путей усовершенствования методического обеспечения качества оказания этих услуг. Поднимается проблематика идентификации критериев, факторов и показателей для оценки качества аудиторских услуг. В обобщённом виде представлена матрица обеспечения качества аудиторских услуг, которая показывает взаимосвязь разных условий, факторов и показателей качества аудиторской услуги. Доказано, что факторы (экономические, методологические, организационные) и условия оказывают влияние на качество аудиторских услуг. Это в целом влияет на содержание регулирования аудиторских услуг и их общественную и экономическую значимость.
Introduction. Quality management of audit services requires further theoretical research and development in the field of audit activity and quality of audit, continuous improvement of the organization and methodology in providing audit services. Purpose. The article deals with the theoretical and practical questions of assessing the quality of audit services that are different from the audit in order to identify ways to improve the methodological quality assurance in the provision of these services. Results. It is proved that factors (economic, methodological, organizational) and conditions have an impact on the quality of audit services. This, in general, affects the content of audit services regulation and their social and economic significance. The terms of quality assurance, which are considered in the article, have a decisive influence on the implementation of those specific factors that directly change the properties of the audit services and create the services of the required quality. Assurance of the quality of audit services is considered as the creation of the necessary conditions for the implementation of all factors that affect the quality of audit services, maintanence of the given level of quality of audit services in accordance with the requirements of legal acts and market needs. Conclusions. The issue of identifying criteria, factors and indicators for assessing the quality in audit services is raised. In the generalized form, the matrix of quality assurance of audit services is presented, which indicates the interconnection of various conditions, factors, quality indicators in audit services.
JEL Classification: M 49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3293
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
antoniuk.pdf373,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.