Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Title: Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання
Повышения эффективности качества инженерного образования с использованием модульного обучения
Improving the quality of engineering education with the use of modular training
Authors: Марченко, Дмитро Дмитрович
Marchenko, Dmytro
Баранова, Олена Володимирівна
Baranova, Olena
Артюх, Віталій Олександрович
Artuykh, Vitaliy
Корнійчук, Вікторія Вікторівна
Korniychuk, Victoria
Богомол, Вікторія Вікторівна
Bogomol, Victoria
Шушкевич, Владислав Володимирович
Shushkevych, Vladislav
Keywords: якість
компонент
модульне навчання
критерії
качество
компонент
модульное обучение
критерии
элемент
инженер
quality
component
modular training
criteria
element
engineer
Issue Date: 2015
Citation: Improving the quality of engineering education with the use of modular training/ [D. Marchenko, О. Baranova, V. Artyukh and etc.] // SWorldJournal. – 2015. - Vol. J21508 (9). С. 104-108.
Abstract: В статті розглядається підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання. Розглянуто та обґрунтовано компоненти моделі підвищення якості інженерної освіти та проаналізовано етапи кожного з компонентів моделі.
В статье рассматривается повышения качества инженерного образования с использованием модульного обучения. Рассмотрены и обоснованы компоненты модели повышения качества инженерного образования и проанализированы этапы каждого из компонентов модели.
The article deals with the improvement of the quality of engineering education using modular training. The components of the model of improvement of the quality of engineering education are considered and substantiated and the stages of each component of the model are analyzed.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Журнал 2015_2.pdf57,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.