Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Title: | Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання Повышения эффективности качества инженерного образования с использованием модульного обучения Improving the quality of engineering education with the use of modular training |
Authors: | Марченко, Дмитро Дмитрович Marchenko, Dmytro Баранова, Олена Володимирівна Baranova, Olena Артюх, Віталій Олександрович Artuykh, Vitaliy Корнійчук, Вікторія Вікторівна Korniychuk, Victoria Богомол, Вікторія Вікторівна Bogomol, Victoria Шушкевич, Владислав Володимирович Shushkevych, Vladislav |
Keywords: | якість компонент модульне навчання критерії качество компонент модульное обучение критерии элемент инженер quality component modular training criteria element engineer |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Improving the quality of engineering education with the use of modular training/ [D. Marchenko, О. Baranova, V. Artyukh and etc.] // SWorldJournal. – 2015. - Vol. J21508 (9). С. 104-108. |
Abstract: | В статті розглядається підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання. Розглянуто та обґрунтовано компоненти моделі підвищення якості інженерної освіти та проаналізовано етапи кожного з компонентів моделі. В статье рассматривается повышения качества инженерного образования с использованием модульного обучения. Рассмотрены и обоснованы компоненты модели повышения качества инженерного образования и проанализированы этапы каждого из компонентов модели. The article deals with the improvement of the quality of engineering education using modular training. The components of the model of improvement of the quality of engineering education are considered and substantiated and the stages of each component of the model are analyzed. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Журнал 2015_2.pdf | 57,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.