Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Дмитро Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Dmytro | - |
dc.contributor.author | Баранова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Baranova, Olena | - |
dc.contributor.author | Артюх, Віталій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Artuykh, Vitaliy | - |
dc.contributor.author | Корнійчук, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Korniychuk, Victoria | - |
dc.contributor.author | Богомол, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Bogomol, Victoria | - |
dc.contributor.author | Шушкевич, Владислав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Shushkevych, Vladislav | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T10:49:29Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T10:49:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Improving the quality of engineering education with the use of modular training/ [D. Marchenko, О. Baranova, V. Artyukh and etc.] // SWorldJournal. – 2015. - Vol. J21508 (9). С. 104-108. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання. Розглянуто та обґрунтовано компоненти моделі підвищення якості інженерної освіти та проаналізовано етапи кожного з компонентів моделі. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматривается повышения качества инженерного образования с использованием модульного обучения. Рассмотрены и обоснованы компоненты модели повышения качества инженерного образования и проанализированы этапы каждого из компонентов модели. | - |
dc.description.abstract | The article deals with the improvement of the quality of engineering education using modular training. The components of the model of improvement of the quality of engineering education are considered and substantiated and the stages of each component of the model are analyzed. | - |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | якість | uk |
dc.subject | компонент | uk |
dc.subject | модульне навчання | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | качество | uk |
dc.subject | компонент | uk |
dc.subject | модульное обучение | uk |
dc.subject | критерии | uk |
dc.subject | элемент | uk |
dc.subject | инженер | uk |
dc.subject | quality | uk |
dc.subject | component | uk |
dc.subject | modular training | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | element | uk |
dc.subject | engineer | uk |
dc.title | Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання | uk |
dc.title | Повышения эффективности качества инженерного образования с использованием модульного обучения | - |
dc.title | Improving the quality of engineering education with the use of modular training | - |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Журнал 2015_2.pdf | 57,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.