Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Назва: Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання
Повышения эффективности качества инженерного образования с использованием модульного обучения
Improving the quality of engineering education with the use of modular training
Автори: Марченко, Дмитро Дмитрович
Marchenko, Dmytro
Баранова, Олена Володимирівна
Baranova, Olena
Артюх, Віталій Олександрович
Artuykh, Vitaliy
Корнійчук, Вікторія Вікторівна
Korniychuk, Victoria
Богомол, Вікторія Вікторівна
Bogomol, Victoria
Шушкевич, Владислав Володимирович
Shushkevych, Vladislav
Ключові слова: якість
компонент
модульне навчання
критерії
качество
компонент
модульное обучение
критерии
элемент
инженер
quality
component
modular training
criteria
element
engineer
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Improving the quality of engineering education with the use of modular training/ [D. Marchenko, О. Baranova, V. Artyukh and etc.] // SWorldJournal. – 2015. - Vol. J21508 (9). С. 104-108.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання. Розглянуто та обґрунтовано компоненти моделі підвищення якості інженерної освіти та проаналізовано етапи кожного з компонентів моделі.
В статье рассматривается повышения качества инженерного образования с использованием модульного обучения. Рассмотрены и обоснованы компоненты модели повышения качества инженерного образования и проанализированы этапы каждого из компонентов модели.
The article deals with the improvement of the quality of engineering education using modular training. The components of the model of improvement of the quality of engineering education are considered and substantiated and the stages of each component of the model are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журнал 2015_2.pdf57,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.