Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Назва: Методологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища
Methodological approaches for the competitors of higher education preparing in the conditions of the information educational environment
Методологические подходы проведения отчетной конференции в результате прохождения практики в условиях информационно-образовательной среды
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Доценко, Наталия Андреевна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: інформаційно-освітнє середовище
методологія
синергетичний підхід
методологічний підхід
інтеграційний підхід
діяльнісний підхід
компетентісний підхід,
технологічний підхід
Ключові слова українською мовою (не менше 4-5 слів чи словосполучень) інформаційно-освітнє середовище, методологія, синергетичний підхід, методологічний підхід, інтеграційний підхід, діяльнісний підхід, компетентісний підхід, технологічний підхід, системний підхід
информационно-образовательная среда
методология
information-educational environment
methodology
synergetic
methodological
integration
activity
competence
technological
system approaches
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Методологічні підходи щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища / Н. А. Доценко // Молодий вчений. – 2017. – Вип. 11 (51). – С. 298-302.
Короткий огляд (реферат): У статті виконаний аналіз методологічних підходів щодо підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища. Розглянуто різні методологічні підходи в педагогіці. Досліджено застосування цих підходів при роботі із здобувачами вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Визначено інструменти інформаційно-освітнього середовища, які доцільно використовувати при застосуванні кожного підходу. Визначено, що доцільно дослідити методологічні підходи перед тим, як формувати контент для інформаційно-освітнього середовища.
В статье выполнен анализ методологических подходов по подготовке соискателей высшего образованиия инженерных специальностей в условиях информационно-образовательной среды. Рассмотрены различные методологические подходы в педагогике. Исследовано применение этих подходов при работе с соискателями высшего образования в условиях информационно-образовательной среды. Определены инструменты информационно-образовательной среды, которые целесообразно использовать при применении каждого подхода. Определено, что целесообразно исследовать методологические подходы перед тем, как формировать контент для информационно-образовательной среды.
In the article the methodological approaches for the competitors of higher education in the conditions of information-educational environment are analysed. It is considered different methodological approaches in pedagogy. It is investigated the application of these approaches at work with competitors of higher education in the conditions of information-educational environment. There are determined the tools of the information-educational environment that are expedient to use in application of each approach are determined. There are determined that it is advisable to study methodological approaches before forming content for the information-educational environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
м.вч.51.pdf286,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.