Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеліховська, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorВелиховская, Алла Борисовна-
dc.contributor.authorVelikhovska, Alla-
dc.date.accessioned2018-06-01T09:09:03Z-
dc.date.available2018-06-01T09:09:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВеліховська А. Б. Нові підходи до організації освітньої діяльності майбутніх інженерів з дисципліни «психологія управління» в умовах переходу до економіки знань / А. Б. Веліховська // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, м. Миколаїв, 25 - 27 квітня 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 86-88.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894-
dc.description.abstractВ статті приведені результати аналізу інтелектуального потенціалу суспільства та перехідного періоду стає рухом від передавання системи знань студенту до самостійного конструювання майбутнім педагогом власної системи знань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectекономіка знаньuk
dc.subjectінтелектуальний потенціал суспільстваuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectпсихологія управлінняuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.titleНові підходи до організації освітньої діяльності майбутніх інженерів з дисципліни «психологія управління» в умовах переходу до економіки знаньuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Інженерно-енергетичний факультет) - 2018
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prof_vukl_2018_15.pdf443,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.