Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Назва: Нові підходи до організації освітньої діяльності майбутніх інженерів з дисципліни «психологія управління» в умовах переходу до економіки знань
Автори: Веліховська, Алла Борисівна
Велиховская, Алла Борисовна
Velikhovska, Alla
Ключові слова: економіка знань
інтелектуальний потенціал суспільства
майбутні інженери
психологія управління
освітня діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Веліховська А. Б. Нові підходи до організації освітньої діяльності майбутніх інженерів з дисципліни «психологія управління» в умовах переходу до економіки знань / А. Б. Веліховська // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, м. Миколаїв, 25 - 27 квітня 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 86-88.
Короткий огляд (реферат): В статті приведені результати аналізу інтелектуального потенціалу суспільства та перехідного періоду стає рухом від передавання системи знань студенту до самостійного конструювання майбутнім педагогом власної системи знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Розташовується у зібраннях:Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Інженерно-енергетичний факультет) - 2018
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prof_vukl_2018_15.pdf443,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.