Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодрецький, М. В.-
dc.contributor.authorБодрецкий, М. В.-
dc.contributor.authorBodretskiy, M.-
dc.date.accessioned2018-06-07T10:01:50Z-
dc.date.available2018-06-07T10:01:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБодрецький М. В. Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи / М. В. Бодрецький // Modern Economics. - 2018. - № 8. - С. 15-28.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966-
dc.description.abstractВ статті представлено дані про ситуацію на банківському ринку України (станом на кінець І кварталу 2018 року). Визначено, що стабільність банківських установ України зазнала впливу одразу деяких факторів, таких як: глобальна фінансова криза, нестабільна політична ситуація в країні, різке знецінення внутрішньої грошової одиниці (гривні), спад виробництва, втрата керованості ряду територій тощо. Все це призвело до того, що кількість та якість банківських установ у державі зазнала змін. Встановлено, що Національний банк України має оптимістичні прогнози розвитку банківської системи держави. Зауважено, що тренди альтернативних показників ділової активності не підтверджують обґрунтованості оптимістичних очікувань. В дослідженні описано існуючі стандартні підходи до визначення стійкості банківських установ (розрахунок індикаторів (показників) фінансової стійкості банківських установ) та запропоновано альтернативний інструментарій визначення стійкості банківських установ, який передбачає аналіз розвитку мереж продажів. Стаття містить глибокий аналіз існуючих мереж продажів банків України. Надана інформація про кількість українських банків на піку розвитку української банківської системи та на момент проведення дослідження. Також надано інформацію в динаміці розвитку мереж продажів українських банків. Встановлено, що мережі продажів, як і кількість банківських установ, скоротились у 2,3–2,4 рази. Проаналізовано якісний склад українських банків з групуванням по формі власності банків. Встановлено, що незначна кількість державних банків (5 установ) контролюють близько 60 % точок продажів по країні. В ході дослідження встановлено, що банківські установи, які на сьогодні функціонують (успішно подолали вплив негативних факторів перелічених вище) мали більш ніж в три рази розвинені мережі продажів, що дозволяє зробити обґрунтоване припущення про позитивний вплив розвитку мереж продажів на стійкість (життєздатність) банківських установ. У підсумку дослідження проведено аналіз банків, що функціонують, та встановлена група банків, що за останній час зазнали найбільших втрат мереж продажів та відповідно (ймовірно) втратили стійкість. В подальшому буде проаналізовано подальшу ситуацію встановлених банківських установ з метою визначення дієвості запропонованої методики аналізу.uk
dc.description.abstractJEL Classification: G01; G10; G17; G21; H12-
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectметоди управлінняuk
dc.subjectстійкість банківської установиuk
dc.subjectфінансовий ринокuk
dc.subjectмережі продажівuk
dc.subjectточки продажівuk
dc.subjectустойчивость банковского учрежденияuk
dc.subjectфинансовый рынокuk
dc.subjectсети продажuk
dc.subjectточки продажuk
dc.subjectstability of the banking institutionuk
dc.subjectfinancial marketuk
dc.subjectsales networkuk
dc.subjectsales pointsuk
dc.titleВплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установиuk
dc.title.alternativeВлияние развития сетей продаж на устойчивость банковского учрежденияuk
dc.title.alternativeInfluence of development of sales networks on sustainability of the banking institutionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodretskiy.pdf567,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.