Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Назва: Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи
Інші назви: Влияние развития сетей продаж на устойчивость банковского учреждения
Influence of development of sales networks on sustainability of the banking institution
Автори: Бодрецький, М. В.
Бодрецкий, М. В.
Bodretskiy, M.
Ключові слова: методи управління
стійкість банківської установи
фінансовий ринок
мережі продажів
точки продажів
устойчивость банковского учреждения
финансовый рынок
сети продаж
точки продаж
stability of the banking institution
financial market
sales network
sales points
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бодрецький М. В. Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи / М. В. Бодрецький // Modern Economics. - 2018. - № 8. - С. 15-28.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено дані про ситуацію на банківському ринку України (станом на кінець І кварталу 2018 року). Визначено, що стабільність банківських установ України зазнала впливу одразу деяких факторів, таких як: глобальна фінансова криза, нестабільна політична ситуація в країні, різке знецінення внутрішньої грошової одиниці (гривні), спад виробництва, втрата керованості ряду територій тощо. Все це призвело до того, що кількість та якість банківських установ у державі зазнала змін. Встановлено, що Національний банк України має оптимістичні прогнози розвитку банківської системи держави. Зауважено, що тренди альтернативних показників ділової активності не підтверджують обґрунтованості оптимістичних очікувань. В дослідженні описано існуючі стандартні підходи до визначення стійкості банківських установ (розрахунок індикаторів (показників) фінансової стійкості банківських установ) та запропоновано альтернативний інструментарій визначення стійкості банківських установ, який передбачає аналіз розвитку мереж продажів. Стаття містить глибокий аналіз існуючих мереж продажів банків України. Надана інформація про кількість українських банків на піку розвитку української банківської системи та на момент проведення дослідження. Також надано інформацію в динаміці розвитку мереж продажів українських банків. Встановлено, що мережі продажів, як і кількість банківських установ, скоротились у 2,3–2,4 рази. Проаналізовано якісний склад українських банків з групуванням по формі власності банків. Встановлено, що незначна кількість державних банків (5 установ) контролюють близько 60 % точок продажів по країні. В ході дослідження встановлено, що банківські установи, які на сьогодні функціонують (успішно подолали вплив негативних факторів перелічених вище) мали більш ніж в три рази розвинені мережі продажів, що дозволяє зробити обґрунтоване припущення про позитивний вплив розвитку мереж продажів на стійкість (життєздатність) банківських установ. У підсумку дослідження проведено аналіз банків, що функціонують, та встановлена група банків, що за останній час зазнали найбільших втрат мереж продажів та відповідно (ймовірно) втратили стійкість. В подальшому буде проаналізовано подальшу ситуацію встановлених банківських установ з метою визначення дієвості запропонованої методики аналізу.
JEL Classification: G01; G10; G17; G21; H12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodretskiy.pdf567,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.