Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4007
Назва: Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону
Інші назви: Анализ влияния внешних и внутренних факторов на процесс принятия решения о покупке мобильного телефона
Analysis of external and internal factors affecting the decision-making process while purchasing a mobile phone
Автори: Сагер, Л. Ю.
Saher, L.
Старків, І. Л.
Старкив, И. Л.
Starkiv, I.
Ключові слова: споживач
поведінка споживача
споживчий вибір
фактори впливу
мобільний телефон
потребитель
поведение потребителя
потребительский выбор
факторы влияния
мобильный телефон
consumer behavior
buying choice
purchasing influence
mobile phone
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сагер Л. Ю. Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону / Л. Ю. Сагер, І. Л. Старків // Modern Economics. - 2018. - № 8. - С. 179-189.
Короткий огляд (реферат): У статі проаналізовано теоретичні основи дослідження факторів, які чинять вплив на процес прийняття рішення споживача під час вибору товару, деталізовано складові зовнішнього та внутрішнього впливу. Досліджено особливості споживацької поведінки кінцевих споживачів при покупці мобільного телефону, проведено аналіз значущих критеріїв, які висуваються покупцем. Проаналізовано вплив маркетингових заходів, таких як, реклама та акційні пропозиції, з’ясовано термін користування телефоном, причину зміни моделі, місце купівлі телефону. Розглянуто вплив статі продавця на процес прийняття рішення. Встановлено, що вибір споживачів в основному ґрунтується на психологічних та особистісних факторах, залежність також існує з соціокультурними факторами, комплексом маркетингу та факторами ситуаційного впливу. Визначено головні аспекти вибору мобільного телефону, що є важливим для формування конкурентоздатного товару. Виявлено, що персонал магазину відіграє значну роль, більшу довіру, стосовно мобільних телефонів, у покупців викликають чоловіки. Надано рекомендації виробникам телефонів для вдосконалення мобільних пристроїв на основі вимог споживачів.
В статье рассмотрены и проанализированы теоретические основы исследования факторов, оказывающих влияние на процесс принятия решения потребителем при выборе товара, детализировано составляющие внешнего и внутреннего воздействия. Исследованы особенности потребительского поведения конечных потребителей при покупке мобильного телефона, проведен анализ значимых критериев, предъявляемых покупателем. Проанализировано влияние маркетинговых мероприятий, таких как, реклама и акционные предложения, выяснено срок пользования телефоном, причину изменения модели, место покупки телефона. Рассмотрено влияние пола продавца на процесс принятия решения. Результаты исследования позволяют утверждать о влиянии факторов на поведение покупателей, которые мотивируют его осуществить покупку. Установлено, что выбор, в большей степени, основывается на психологических и личностных факторах, зависимость также существует с социокультурными факторами, комплексом маркетинга и факторами ситуационного влияния. Выявлены основные требования выбора мобильного телефона, является важным аспектом для формирования конкурентоспособного товара. Выявлено, что персонал магазина играет значительную роль, большее доверие в отношении мобильных телефонов, у покупателей вызывают мужчины. Даны рекомендации производителям телефонов для совершенствования мобильных устройств, на основе требований потребителей.
Introduction. In modern conditions, the process of identifying consumer behavior under the influence of environmental factors and internal physical and psychological needs remains important. In fact, it is impossible to make effective marketing decisions without taking into account the factors that affect consumer in specific socio-economic situations, as well as his own convictions, values and lifestyle. In conditions of market saturation, it is important to make special efforts to find and keep one`s consumer. Results. Theoretical bases of research of the factors influencing the decision-making process of the consumer in the choice of goods are examined and analyzed, and the components of external and internal impact are detailed in this article. The peculiarities of end-consumers` buying behavior during purchasing a mobile phone are analyzed, the analysis of significant criteria, put forward by the consumer, is carried out. The influence of marketing measures such as advertising and promotional offers, the period of mobile phone longevity, the reason for changing the model, the place of phone purchase are analyzed. The influence of the seller's gender on the decision-making process is considered. The interpretation of the research results is presented graphically, for visual presentation. It was found that store personnel plays a significant role, consumers trust men more while purchasing a mobile phone. Guidelines based on consumer requirements about mobile phone modifications are given. Conclusions. The data, which are base for establishing the dependence of consumer behavior on factors, were obtained as a result of questioning visitors of specialized shops. The results of the research allow us to state that the consumer behavior depends on the purchasing influence. It is established that the choice is more based on psychological and personal factors, dependence also exists on socio-cultural factors, marketing complex and factors of situational influence, and also the main requirements for choosing a mobile phone, which are an important aspects for producing a competitive product are identified.
JEL Classification: D11, D12, M31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4007
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
saher.pdf454,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.