Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5252
Назва: | Виробництво та маркетинг органічної сільськогосподарської продукції в Україні |
Інші назви: | Production and Marketing of Organic Agricultural Products in Ukraine |
Автори: | Котикова, Олена Іванівна Kotykova, Olena Тен, І. В. Ten, I. V. |
Ключові слова: | органічне виробництво органічна продукція маркетинг канали просування інновації сертифікація organic production organic products marketing promotion channels innovations certification |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Котикова О. І. Виробництво та маркетинг органічної сільськогосподарської продукції в Україні / О. І. Котикова, І. В. Тен // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 106-111. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-16. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальність та важливість ведення органічного сільського
господарства та землеробства, розглянуто ключові аспекти ведення органічного виробництва, особливості
перехідного періоду органічної продукції, інфраструктуру ринку органічної прод укції, особливості її сертифікації
та важливість чітко сформованого законодавства, що сприятиме підприємствам, що займаються
виробництвом органічної продукції, розвиватися. Проаналізовано фактори, що впливають на собівартість
органічної продукції та чому органічна продукція дорожча за традиційну. Проаналізовано теоретичні аспекти
маркетингу продукції органічного походження на агропродовольчому ринку України. Зазначено важливість
впровадження маркетингової концепції у практичну діяльність підприємств, які з аймаються виробництвом
органічної продукції. Також наголошено на важливості застосування ефективних маркетингових підходів до
товаропросування продукції до споживача та зазначено основні види просування продукції органічного
походження. Вказано елементи, що формують маркетингові канали збуду органічної продукції. Зазначено, що
ринок органічної продукції поступово розвивається, розширюється, що дозволяє купувати все більше органічних
продуктів споживачу. Також розглянуто сучасний стан ринку органічної продукції України. Вказано ключові
аспекти розвитку ринку органічної продукції в Україні та місце української продукції органічного походження у
світі. Very popular in the world, especially in Ukraine, is gaining organic product. Organic farming is the most widespread alternative farming method in the world. Organic farming is at an early stage of its development in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5252 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kotykova.pdf | 303,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.