Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263
Назва: | Методичний підхід до побудови системи інформаційно-аналітичного оцінювання складових інституціональної автономії закладів вищої освіти |
Інші назви: | Methodical Approach to the Construction of Information System and Components Analytical Assessment of Institutional Autonomy at Universities |
Автори: | Мордовець, А. В. Mordovets, Alina |
Ключові слова: | автономність інституціональна автономія заклади вищої освіти інформаційно - аналітичне оцінювання autonomy institutional autonomy institutions of higher education information and analytical assessment |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | оцінювання складових інституціональної автономії закладів вищої освіти / А. В. Мордовець // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 152-157. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-23. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто методику побудови системи інформаційно-аналітичного оцінювання складових
інституціональної автономії закладів вищої освіти. Cформовано перелік показників для оцінки складових
інституціональної автономії та визначено основні критерії відбору показників, а саме достовірність,
об’єктивність, повнота, актуальність, точність, при цьому якщо інформація отримана шляхом проведення
певних розрахунків або із залученням експертів та/або методів якісної оцінки, до кінцевих представлених даних
повинні додаватись обрахунки та пояснення отриманих результатів. Для вирішення поставлених завдань
запропоновано методику побудови інтегрального показника для визначення рівня розвитку складових
інституціональної автономії закладів вищої освіти. Проаналізовано заклади вищої освіти України за
запропонованою методикою та визначено групи за розрахованими інтегральними показниками з метою визначення рівня інституціональної автономії закладів вищої освіти у кожній групі. Визначено проблеми вітчизняної системи вищої освіти, які можуть бути вирішені за рахунок автономності закладів вищої освіти. The important step is to assess the components of institutional autonomy at the University for reforming and modernizing the system of higher education. The process of evaluating components allows you to evaluate effectively the degree of their autonomy through the rating system more. The system of institutional autonomy indicators should be defined to compare national higher education curricula for autonomy and to est ablish relationship between autonomy and other indicators (productivity, financing process, quality, availability, etc.). The system of institutional autonomy indicators allows a unified approach to informational and analytical assessment of the institutio nal point of view. The process of informational and analytical assessment of the institutional autonomy at the university is a multifaceted task that incorporates its analysis. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mordovets.pdf | 354,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.