Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтипцева, О. Ю.-
dc.contributor.authorГусаров, О. О.-
dc.contributor.authorОбидєннова, Т. С.-
dc.contributor.authorAntyptseva, Olena-
dc.contributor.authorGusarov, Oleksandr-
dc.contributor.authorObydiennova, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-03-26T07:46:57Z-
dc.date.available2019-03-26T07:46:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАнтипцева О. Ю. Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу / О. Ю. Антипцева, О. О. Гусаров, Т. С. Обидєннова // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 7-12. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-01.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588-
dc.description.abstractThe study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition.uk_UA
dc.description.abstractThe study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинг залученняuk_UA
dc.subjectвідкриті інноваціїuk_UA
dc.subjectперсоналізована цінністьuk_UA
dc.subjectвіртуальна інтеграція споживачаuk_UA
dc.subjectпаритет інтересівuk_UA
dc.subjectзадоволеність і лояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectattraction marketinguk_UA
dc.subjectopen innovationuk_UA
dc.subjectpersonalized valueuk_UA
dc.subjectvirtual consumer integrationuk_UA
dc.subjectparity of interestsuk_UA
dc.subjectcustomer satisfaction and loyaltyuk_UA
dc.titleЗалучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходуuk_UA
dc.title.alternativeAttracting Consumers to Create Competitive Market Supply in the Context of a Customer-Oriented Approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
antyptseva.pdf315,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.