Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588
Title: | Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу |
Other Titles: | Attracting Consumers to Create Competitive Market Supply in the Context of a Customer-Oriented Approach |
Authors: | Антипцева, О. Ю. Гусаров, О. О. Обидєннова, Т. С. Antyptseva, Olena Gusarov, Oleksandr Obydiennova, Tetiana |
Keywords: | маркетинг залучення відкриті інновації персоналізована цінність віртуальна інтеграція споживача паритет інтересів задоволеність і лояльність клієнтів attraction marketing open innovation personalized value virtual consumer integration parity of interests customer satisfaction and loyalty |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Антипцева О. Ю. Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу / О. Ю. Антипцева, О. О. Гусаров, Т. С. Обидєннова // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 7-12. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-01. |
Abstract: | The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market
offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value
while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market
territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive
and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition. The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588 |
Appears in Collections: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 13 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
antyptseva.pdf | 315,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.