Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтавська, Ю. В.-
dc.contributor.authorStavska, Uliya-
dc.date.accessioned2019-04-19T12:07:27Z-
dc.date.available2019-04-19T12:07:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтавська Ю. В. Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства / Ю. В. Ставська // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 227-232. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658-
dc.description.abstractУ статті визначено місце маркетингу в господарському середовищі підприємства. Представлено підходи до визначення ефективності маркетингових рішень під час антикризового управління на основі досліджень думки вітчизняних та зарубіжних вчених. Розкрито концепцію маркетингу в умовах нестабільності господарської діяльності підприємства. Виявлено, що особливість маркетингу полягає в опосередкованому впливі на стабілізацію фінансового стану організації. Разом із цим, проведення ефективних маркетингових заходів забезпечує прибутковість господарюючого суб’єкта. Для оцінки непрямого впливу маркетингу запропоновано ланцюжок показників в наступній послідовності: маркетингові активи - маркетингові результати - вартість фірми. Досліджено маркетингову модель PIMS, яка дозволяє виявити силу впливу маркетингу на величину прибутковості організації. Запропоновано використовувати поточні зарубіжні напрацювання в галузі вивчення впливу маркетингу на фінансові показники й адаптувати ці підходи стосовно українського ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals to the definition of the marketing place in the economic environment of the enterprise. In the new economic conditions, the role of marketing as a strategic tool increases significantly, and the organization’s ability to respond to market challenges allows it to develop steadily.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcrisis managementuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Means and their Influence on the Stabilization of Enterprise Economic Conditionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stavska.pdf310,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.