Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658
Title: | Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства |
Other Titles: | Marketing Means and their Influence on the Stabilization of Enterprise Economic Condition |
Authors: | Ставська, Ю. В. Stavska, Uliya |
Keywords: | маркетинг прибуток економічна ефективність підприємство антикризове управління ринок marketing profit economic efficiency enterprise crisis management market |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Ставська Ю. В. Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства / Ю. В. Ставська // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 227-232. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-35. |
Abstract: | У статті визначено місце маркетингу в господарському середовищі підприємства.
Представлено підходи до визначення ефективності маркетингових рішень під час антикризового управління на
основі досліджень думки вітчизняних та зарубіжних вчених. Розкрито концепцію маркетингу в умовах
нестабільності господарської діяльності підприємства. Виявлено, що особливість маркетингу полягає в
опосередкованому впливі на стабілізацію фінансового стану організації. Разом із цим, проведення ефективних
маркетингових заходів забезпечує прибутковість господарюючого суб’єкта. Для оцінки непрямого впливу
маркетингу запропоновано ланцюжок показників в наступній послідовності: маркетингові активи -
маркетингові результати - вартість фірми. Досліджено маркетингову модель PIMS, яка дозволяє виявити силу
впливу маркетингу на величину прибутковості організації. Запропоновано використовувати поточні зарубіжні
напрацювання в галузі вивчення впливу маркетингу на фінансові показники й адаптувати ці підходи стосовно
українського ринку. The article deals to the definition of the marketing place in the economic environment of the enterprise. In the new economic conditions, the role of marketing as a strategic tool increases significantly, and the organization’s ability to respond to market challenges allows it to develop steadily. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658 |
Appears in Collections: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 13 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stavska.pdf | 310,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.