Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПартин, Г. О.-
dc.contributor.authorЗагородній, А. Г.-
dc.contributor.authorЗаяць, Н. І.-
dc.contributor.authorPartyn, H.-
dc.contributor.authorZahorodniy, A.-
dc.contributor.authorZaiats, N.-
dc.date.accessioned2019-08-01T12:21:58Z-
dc.date.available2019-08-01T12:21:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПартин Г. О. Соціально-репутаційний капітал підприємства: сутність, складові, оцінювання / Г. О. Партин, А. Г. Загородній, Н. І. Заяць // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 1 (101). - С. 10-17. - DOI: 10.31521/2313-092X/2019-1(101)-2.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6108-
dc.description.abstractДосліджено сутність, складові елементи та особливості соціально-репутаційного капіталу підприємства, запропоновано його класифікацію за ознаками – місце прояву, спосіб формування, значимість. Обгрунтовано можливість оцінювання соціально-репутаційного капіталу з використанням фінансових та нефінансових показників. Фінансовими методами оцінювання є витратні, дохідні та ринкові методи. Запропоновано методику оцінювання складових елементів соціально-репутаційного капіталу у процесі управління ним з використанням нефінансових показників.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the essence, components and peculiar features of socio-reputation capital of an enterprise, and suggests its classification according to the following features: place of manifestation, type of formation, significance. The possibility of socio-reputation capital estimation by applying financial and nonfinancial indices has been grounded. Financial methods of estimation include cost estimation approach, income estimation approach and market methods. Much attention is given to the estimation technique of socioreputation capital components in the process of capital management by applying nonfinancial indices.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectкапіталuk_UA
dc.subjectсоціально-репутаційний капіталuk_UA
dc.subjectскладові соціально-репутаційного капіталуuk_UA
dc.subjectоцінювання соціально-репутаційного капіталуuk_UA
dc.subjectcapitaluk_UA
dc.subjectcomponents of socio-reputation capitaluk_UA
dc.subjectestimation of socio-reputation capitaluk_UA
dc.subjectsocio-reputation capitaluk_UA
dc.titleСоціально-репутаційний капітал підприємства: сутність, складові, оцінюванняuk_UA
dc.title.alternativeSocio-reputation capital of an enterprise: essence, components, estimationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 1 (101)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n101v1r2019partyn.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.