Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6108
Назва: | Соціально-репутаційний капітал підприємства: сутність, складові, оцінювання |
Інші назви: | Socio-reputation capital of an enterprise: essence, components, estimation |
Автори: | Партин, Г. О. Загородній, А. Г. Заяць, Н. І. Partyn, H. Zahorodniy, A. Zaiats, N. |
Ключові слова: | капітал соціально-репутаційний капітал складові соціально-репутаційного капіталу оцінювання соціально-репутаційного капіталу capital components of socio-reputation capital estimation of socio-reputation capital socio-reputation capital |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Партин Г. О. Соціально-репутаційний капітал підприємства: сутність, складові, оцінювання / Г. О. Партин, А. Г. Загородній, Н. І. Заяць // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 1 (101). - С. 10-17. - DOI: 10.31521/2313-092X/2019-1(101)-2. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено сутність, складові елементи та особливості соціально-репутаційного капіталу
підприємства, запропоновано його класифікацію за ознаками – місце прояву, спосіб формування,
значимість. Обгрунтовано можливість оцінювання соціально-репутаційного капіталу з
використанням фінансових та нефінансових показників. Фінансовими методами оцінювання є
витратні, дохідні та ринкові методи. Запропоновано методику оцінювання складових елементів
соціально-репутаційного капіталу у процесі управління ним з використанням нефінансових показників. The article investigates the essence, components and peculiar features of socio-reputation capital of an enterprise, and suggests its classification according to the following features: place of manifestation, type of formation, significance. The possibility of socio-reputation capital estimation by applying financial and nonfinancial indices has been grounded. Financial methods of estimation include cost estimation approach, income estimation approach and market methods. Much attention is given to the estimation technique of socioreputation capital components in the process of capital management by applying nonfinancial indices. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6108 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 1 (101) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n101v1r2019partyn.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.