Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, С. В.-
dc.contributor.authorГошовська, В. В.-
dc.contributor.authorБойко, Н. В.-
dc.contributor.authorBoiko, Svitlana-
dc.contributor.authorHoshovska, Valentyna-
dc.contributor.authorBoiko, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-08-06T06:27:55Z-
dc.date.available2019-08-06T06:27:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко С. В. Волатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україні / С. В. Бойко, В. В. Гошовська, Н. В. Бойко // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С.26-32.- DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-04.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6115-
dc.description.abstractКритичний стан автомобільних доріг став наслідком недостатнього фінансування та скасування цільових джерел фінансування дорожньої галузі. Негативно на стан доріг впливає не лише недостатній обсяг фінансування дорожнього господарства з державного та місцевих бюджетів, а й високий рівень його волатильності. Метою дослідження є обґрунтування методичних засад визначення волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства та його оцінка в контексті сучасних пріоритетів видаткової частини бюджету. Волатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства визначено як ступінь мінливості фінансування дорожнього господарства за рахунок бюджетних коштів. Оцінку волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства запропоновано здійснювати за відносним показником – часткою видатків за дорожнє господарство у видатках бюджету. Недоцільність здійснення оцінки волатильності бюджетного фінансування за абсолютними показниками зумовлена високим рівнем інфляційних процесів та валютних коливань. Аналіз волатильності частки видатків на дорожнє господарство у видатковій частині бюджету свідчить про наявність коливань від трьох до шести відсотків у довгостроковому періоді та наявність тенденції до збільшення у середньостроковому періоді на рівні близько одного відсотка щорічно. Для зменшення рівня волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україні запропоновано внести зміни до чинного законодавста в частині фіксування мінімального рівня фінансового забезпечення галузі за рахунок бюджетних коштів на рівні не менше восьми відсотків на період реалізації Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2018-2022 роки та регіональних програм.uk_UA
dc.description.abstractThe critical condition of highways was the consequence of insufficient financing and the cancellation of targeted sources of financing for the road sector. The state of roads is negatively affected by the insuffici ent amount of financing of the road economy from the state and local budgets and the high level of its volatility.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбюджетні пріоритетиuk_UA
dc.subjectвидатки бюджетуuk_UA
dc.subjectволатильністьuk_UA
dc.subjectдорожнє господарствоuk_UA
dc.subjectЗведений бюджет Україниuk_UA
dc.subjectbudget prioritiesuk_UA
dc.subjectbudget expendituresuk_UA
dc.subjectvolatilityuk_UA
dc.subjectroad economyuk_UA
dc.subjectConsolidated Budget of Ukraineuk_UA
dc.titleВолатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україніuk_UA
dc.title.alternativeVolatility of Budget Financing of Road Economy in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
boiko.pdf505,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.