Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6115
Title: Волатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україні
Other Titles: Volatility of Budget Financing of Road Economy in Ukraine
Authors: Бойко, С. В.
Гошовська, В. В.
Бойко, Н. В.
Boiko, Svitlana
Hoshovska, Valentyna
Boiko, Nataliia
Keywords: бюджетні пріоритети
видатки бюджету
волатильність
дорожнє господарство
Зведений бюджет України
budget priorities
budget expenditures
volatility
road economy
Consolidated Budget of Ukraine
Issue Date: 2019
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Бойко С. В. Волатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україні / С. В. Бойко, В. В. Гошовська, Н. В. Бойко // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С.26-32.- DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-04.
Abstract: Критичний стан автомобільних доріг став наслідком недостатнього фінансування та скасування цільових джерел фінансування дорожньої галузі. Негативно на стан доріг впливає не лише недостатній обсяг фінансування дорожнього господарства з державного та місцевих бюджетів, а й високий рівень його волатильності. Метою дослідження є обґрунтування методичних засад визначення волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства та його оцінка в контексті сучасних пріоритетів видаткової частини бюджету. Волатильність бюджетного фінансування дорожнього господарства визначено як ступінь мінливості фінансування дорожнього господарства за рахунок бюджетних коштів. Оцінку волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства запропоновано здійснювати за відносним показником – часткою видатків за дорожнє господарство у видатках бюджету. Недоцільність здійснення оцінки волатильності бюджетного фінансування за абсолютними показниками зумовлена високим рівнем інфляційних процесів та валютних коливань. Аналіз волатильності частки видатків на дорожнє господарство у видатковій частині бюджету свідчить про наявність коливань від трьох до шести відсотків у довгостроковому періоді та наявність тенденції до збільшення у середньостроковому періоді на рівні близько одного відсотка щорічно. Для зменшення рівня волатильності бюджетного фінансування дорожнього господарства в Україні запропоновано внести зміни до чинного законодавста в частині фіксування мінімального рівня фінансового забезпечення галузі за рахунок бюджетних коштів на рівні не менше восьми відсотків на період реалізації Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2018-2022 роки та регіональних програм.
The critical condition of highways was the consequence of insufficient financing and the cancellation of targeted sources of financing for the road sector. The state of roads is negatively affected by the insuffici ent amount of financing of the road economy from the state and local budgets and the high level of its volatility.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6115
Appears in Collections:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
boiko.pdf505,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.