Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугай, В. З.-
dc.contributor.authorСидоренко, В. О.-
dc.contributor.authorBugai, Volodymyr-
dc.contributor.authorSidorenko, Valentina-
dc.date.accessioned2019-08-06T06:34:34Z-
dc.date.available2019-08-06T06:34:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБугай В. З. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. З. Бугай, В. О. Сидоренко // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 33-38.- DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-05.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6116-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність підприємства є одним із важливих аспектів ринкового середовища, який характеризує можливість підприємства адаптуватися до умов ринку, посісти провідне місце і втримати його якомога довше. Конкуренція на ринку стає все жорсткіша, йде суперництво між товаровиробниками за вигідніші умови виробництва та реалізації продукції, за одержання найвищого прибутку та інших переваг, ця конкуренція здійснюється різними методами та може виступати в різних формах. Стаття присвячена проблемі формування конкурентоспроможності підприємств. Важливість проблеми обумовлена, в першу чергу, необхідністю збереження і підвищення економічної безпеки бізнесу в стратегічній перспективі в умовах фінансово-економічної нестабільності. В роботі охарактеризована сутність поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства», показані підходи до вивчення цього поняття, а також вказаний перелік вчених, які досліджували конкуренцію та конкурентоспроможність. Проведена систематизація зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуто головні чинники, які забезпечують рівень конкурентоспроможності. Визначено основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах господарювання.uk_UA
dc.description.abstractThis article is devoted to the actual problem of forming the competitiveness of enterpr ises. The importance of the problem is due to the need to preserve and enhance the business's economic security in the strategic perspective in the conditions of financial and economic instability. The essence of the concept "Competitiveness of enterprises" is described in the work, the approaches to the study of this concept are shown. The main directions and ways of increasing the competitiveness of enterprises in modern economic conditions are also determined.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of productsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitoruk_UA
dc.subjectassessment of competitivenessuk_UA
dc.subjectincrease of competitivenessuk_UA
dc.titleОсновні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeConcept of Competitiveness of the Enterprise and Possibilities of its Increasesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bugai.pdf473,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.