Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6116
Назва: | Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства |
Інші назви: | Concept of Competitiveness of the Enterprise and Possibilities of its Increases |
Автори: | Бугай, В. З. Сидоренко, В. О. Bugai, Volodymyr Sidorenko, Valentina |
Ключові слова: | підприємство конкурентоспроможність підприємства конкурентоспроможність продукції конкуренція конкурент оцінка конкурентоспроможності підвищення конкурентоспроможності enterprise enterprise competitiveness competitiveness of products competition competitor assessment of competitiveness increase of competitiveness |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Бугай В. З. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. З. Бугай, В. О. Сидоренко // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 33-38.- DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-05. |
Короткий огляд (реферат): | Конкурентоспроможність підприємства є одним із важливих аспектів ринкового середовища, який
характеризує можливість підприємства адаптуватися до умов ринку, посісти провідне місце і втримати його
якомога довше. Конкуренція на ринку стає все жорсткіша, йде суперництво між товаровиробниками за вигідніші
умови виробництва та реалізації продукції, за одержання найвищого прибутку та інших переваг, ця конкуренція
здійснюється різними методами та може виступати в різних формах. Стаття присвячена проблемі формування
конкурентоспроможності підприємств. Важливість проблеми обумовлена, в першу чергу, необхідністю
збереження і підвищення економічної безпеки бізнесу в стратегічній перспективі в умовах фінансово-економічної
нестабільності. В роботі охарактеризована сутність поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність
підприємства», показані підходи до вивчення цього поняття, а також вказаний перелік вчених, які досліджували
конкуренцію та конкурентоспроможність. Проведена систематизація зовнішніх та внутрішніх факторів впливу
на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуто головні чинники, які забезпечують рівень
конкурентоспроможності. Визначено основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств в
сучасних умовах господарювання. This article is devoted to the actual problem of forming the competitiveness of enterpr ises. The importance of the problem is due to the need to preserve and enhance the business's economic security in the strategic perspective in the conditions of financial and economic instability. The essence of the concept "Competitiveness of enterprises" is described in the work, the approaches to the study of this concept are shown. The main directions and ways of increasing the competitiveness of enterprises in modern economic conditions are also determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6116 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bugai.pdf | 473,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.