Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубєв, А. В.-
dc.contributor.authorHolubiev, Andrii-
dc.date.accessioned2019-08-08T07:11:36Z-
dc.date.available2019-08-08T07:11:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГолубєв А. В. Маркетингові підходи до вибору оптимального каналу збуту фермерської продукції / А. В. Голубєв // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 66-71. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6126-
dc.description.abstractДосліджено проблеми організації збуту сільськогосподарської продукції фермерськими господарствами, які нині фактично стали повноправними суб'єктами в аграрній багатоукладній економіці, пройшли свій перший етап формування і становлення. Проте проблема збуту фермерської продукції залишається актуальною і потребує дослідження. Це, у свою чергу, і вимагає подальшого розвитку системи маркетингу фермерської продукції. Обґрунтовується необхідність маркетингового підходу до вибору оптимального каналу збуту на засадах бенчмаркінгу. Проведено порівняльний аналіз найпопулярніших каналів збуту фермерської продукції. Запропоновано застосовувати метод ієрархій з метою визначення оптимального каналу розподілу. Визначено пріоритет економічних та організаційних характеристик каналів збуту сільськогосподарської продукції фермерами. Наведено приклад визначення конкурентоспроможних каналів збуту овочевої продукції фермерських господарств. Перспективою подальших досліджень є розгляд застосування інноваційних методів збуту в реалізації фермерської продукції, що дасть можливість підвищити ефективність організації комерційної діяльності фермерів.uk_UA
dc.description.abstractEconomic results of farm activities depend on efficient distribution of agricultural products. Marketing strategies help private farms to sell their products and gain some benefits. Marketing researches include comparative analysis of competitors and substantiate a right choice of distribution channels. Purpose. The purpose of the article is to research and substantiate marketing approaches to choose the optima l distribution channel for farm agricultural produce. Results. Distribution problems of agricultural produce are connected with private farms as well as distribution channels. SWOT-analysis shows strong and weak sides of selling farm produce and reveal their opportunities and threats. On the other hands, current trade channels have different advantages and disadvantages. Nowadays private farmers choose the distribution channels basing on their own experience. Basing on this method, farmers can compare dif ferent channels and choose the most competitive one. For example, our research has shown that processing enterprises are the most competitive to sell fresh farm vegetables, whereas markets are the least competitive.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectфермерські господарстваuk_UA
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UA
dc.subjectполітика розподіленняuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectметод ієрархійuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectfarmsuk_UA
dc.subjectagricultural produceuk_UA
dc.subjectdistribution policyuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecthierarchy methoduk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до вибору оптимального каналу збуту фермерської продукціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Approaches to Choose the Optimal Trade Channel of Farm Productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holubiev.pdf468,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.