Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6140
Назва: Modern Trends in Digital Marketing
Інші назви: Сучасні тенденції в цифровому маркетингу
Автори: Morzhyna, Anastasiia
Oliinichenko, Maryna
Postykina, Yevheniya
Моржина, А. В.
Олійніченко, М. Д.
Постикіна, Є. Г.
Ключові слова: digital marketing
native advertising
personalized content
e-commerce
SMM
SEO
digital-маркетинг
цифровий маркетинг
нативна (природна) реклама
персоніфікований контент
електронна комерція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Morzhyna Anastasiia. Modern Trends in Digital Marketing / Anastasiia Morzhyna, Maryna Oliinichenko, Yevheniya Postykina // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 174-179. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-27.
Короткий огляд (реферат): Today is time when globalization of market space need for the development of a specific area of services, such as digital marketing. The article describes theoretical principles of digital marketing as a modern form of classical marketing in a changing technological basis of production and the information society, its particular qualities, advantages, scope and status analysis. Purpose. Digital marketing is a term used to achieve your business goals through online channels, including search engines, social media platforms, content creation, and advertising, to raise awareness of your product or service to potentia l buyers. The first approaches to digital marketing defined it as a projection of conventional marketing, its tools and strategies on Internet. The growth of social networks in recent years is due to increasing the number of people who connect to the Internet through mobile phones. It is noted that the presence or absence of a smartph one among Ukrainians is largely due to the age and practice of using social networks. Buyers today have a great deal of choice companies that are known on the Internet, that's why, and learn and compare. Users want to feel that they are not indifferent to companies that brands are interested in them, both in customers and people. Results. The authors provided examples of the use of digital marketing by enterprises digital marketing, which contributed to the positive trend of digital-sphere development on the example of the Mykolaiv region. Conclusions. A digital marketing strategy needs to be frequently revised to stay successful. The expediency of using digital marketing has been proved due to the growth of Internet users and mobile devices. The activities of domestic enterprises made it possible to conclude, that the use of digital technologies enables marketing research and the choice of international sales.
В умовах сучасної глобалізації ринкового простору виникає потреба у розвитку специфічної сфери послуг, такої як цифровий маркетинг. В статті розглянуто теоретичне обґрунтування цифрового маркетингу як сучасної форми класичного маркетингу в умовах зміни технологічного базису виробництва та інформатизації суспільства, його особливості, переваги, сферу застосування та аналіз стану. Цифровий маркетинг – це термін, що використовується для досягнення певних бізнес-цілей через онлайн-канали, включаючи пошукові системи, соціальні медіа-платформи, створення контенту та реклами. Зростання соціальних мереж в останні роки пояснюється збільшенням кількості людей, які підключаються до Інтернету через мобільні телефони. Покупці сьогодні мають величезний вибір компаній, які відомі в Інтернеті. Користувачі хочуть відчути, що вони не байдужі до компаній, які зацікавлені в них як у клієнтах, так і в людях. Звідси для маркетологів виникає проблема усвідомлення і систематизації інноваційних форм віртуальної комунікації, ефектив ного застосування їх у маркетинговій діяльності підприємства. Актуальність роботи зумовлена, з одного боку, великою зацікавленістю питанням цифрового маркетингу в сучасних умовах, з іншого – його недостатньою розробленістю та систематизованістю. Тому для ефективного і повноцінного управління інтернет-маркетингом необхідно проаналізувати його поточний стан та розглянути новітні інструменти та стратегії. На сьогоднішній час розгляд питань, що пов’язані з цією тематикою, має як теоретичну, так і практичну цінність. Авторами розглянуто особливості інтернет-маркетингу для Україн, наведено приклади використання підприємствами digital-маркетингу, що сприяло до наявності позитивної тенденції розвитку digital-сфери на прикладі Миколаївської області та визначено фактори, що заважають його ефективному функціонуванню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6140
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
morzhyna.pdf464,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.