Modern Economics. - 2019. - Вип. 16 Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 22 з 22
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying InterestIndah Raya, Permata; Wahab, Zakaria; Muchsin Saggaf, Shihab; Hanafi, Agustina
2019Пріоритети забезпечення еколого-економічної конкурентоспроможності регіонівАндрусяк Н. О.; Andrusyak, Natalia
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 22 з 22