Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Назва: | The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest |
Інші назви: | Вплив опосередкованого споживчого капіталу бренда та помірного доходу на надійність користувачів із купівельним інтересом |
Автори: | Indah Raya, Permata Wahab, Zakaria Muchsin Saggaf, Shihab Hanafi, Agustina |
Ключові слова: | consumer-based brand equity income credibility споживчий капітал бренду дохід надійність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / Indah Raya Permata, Wahab Zakaria, Muchsin Saggaf Shihab, Hanafi Agustina // Modern Economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-02. |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of this study is to determine the moderating effect of consumer-based brand equity
and income moderation on endorsers’ credibility with buying interest. Respondents in this study were internet users who had seen
Safi endorsements on social media —Youtube and Instagram—but had not yet purchased the product. The research design used
was systematic random sampling. This study used 240 samples. Data was collected using a questionnaire distributed online
through Instagram. Analysis of this study used the Partial Least Square (PLS) program. Дослідження спрямоване на визначення стримуючого впливу споживчого капіталу бренду та помірності доходів на кредитоспроможність індосантів із зацікавленням у купівлі. Респонденти цього дослідження були користувачами Інтернету, які бачили Safi-індосаменти у соціальних мережах Youtube та Instagram, але ще не придбали продукт. Дослідження базувалося на основі систематичної вибірки. Зразки, використані в цьому дослідженні, за кількістю становили 240. Збір даних здійснювався за допомогою анкети, розповсюдженої в мережі Інтернет через історію Instagram. Для аналізу даних цього дослідження використовувалась програма Partial Least Square (PLS). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 16 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
indah.pdf | 646,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.