Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФайвішенко, Д. С.-
dc.contributor.authorFayvishenko, Diana-
dc.date.accessioned2020-02-17T14:31:34Z-
dc.date.available2020-02-17T14:31:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФайвішенко Д. С. Теоретичні основи стратегічного управління брендом / Д. С. Файвішенко // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 232-238. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6482-
dc.description.abstractВисока конкурентоспроможність, застосування новітніх технологій, підвищення значущості продукту у свідомості споживача потребує своєчасного впровадження та реалізації стратегії управління брендом. Розробка місії, бачення, визначення цілей та стратегічних завдань виокремлюють стратегічний вектор розвитку бренду в цілому. Актуальним стає розкриття сутності понять «стратегія», «управління», визначення основних напрямів стратегічного управління з позиції бренд-підходу. Основними методами дослідження є гносеологічний аналіз (аналітичний, узагальнення, наукова абстракція, декомпозиції, логіка, порівняння), принцип системності загального зв’язку та розвитку, який дозволив розкрити основні напрями стратегічного управління брендом.uk_UA
dc.description.abstractHigh competitiveness, the use of the latest technologies, and increasing the value of the product in the mind of the consumer require timely implementation and the implementation of a brand management strategy. Mission development, vision, goal setting and strategic goals set the strategic vector for brand development as a whole. Topical is the disclosure of the concepts of "strategy", "management", the definition of the main areas of strategic management from the standpoint of brand approach.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбренд-підхідuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectparadigmаuk_UA
dc.titleТеоретичні основи стратегічного управління брендомuk_UA
dc.title.alternativeThe Theoretical Basis of Strategic Brand Managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fayvishenko.pdf523,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.