Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6482
Title: Теоретичні основи стратегічного управління брендом
Other Titles: The Theoretical Basis of Strategic Brand Management
Authors: Файвішенко, Д. С.
Fayvishenko, Diana
Keywords: бренд
бренд-підхід
стратегія
стратегічне управління
концепція
brand
strategy
strategic management
paradigmа
Issue Date: 2019
Citation: Файвішенко Д. С. Теоретичні основи стратегічного управління брендом / Д. С. Файвішенко // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 232-238. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-37.
Abstract: Висока конкурентоспроможність, застосування новітніх технологій, підвищення значущості продукту у свідомості споживача потребує своєчасного впровадження та реалізації стратегії управління брендом. Розробка місії, бачення, визначення цілей та стратегічних завдань виокремлюють стратегічний вектор розвитку бренду в цілому. Актуальним стає розкриття сутності понять «стратегія», «управління», визначення основних напрямів стратегічного управління з позиції бренд-підходу. Основними методами дослідження є гносеологічний аналіз (аналітичний, узагальнення, наукова абстракція, декомпозиції, логіка, порівняння), принцип системності загального зв’язку та розвитку, який дозволив розкрити основні напрями стратегічного управління брендом.
High competitiveness, the use of the latest technologies, and increasing the value of the product in the mind of the consumer require timely implementation and the implementation of a brand management strategy. Mission development, vision, goal setting and strategic goals set the strategic vector for brand development as a whole. Topical is the disclosure of the concepts of "strategy", "management", the definition of the main areas of strategic management from the standpoint of brand approach.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6482
Appears in Collections:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fayvishenko.pdf523,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.