Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХорунжак, Н. М.-
dc.contributor.authorБойчик, І. М.-
dc.contributor.authorСпяк, Г. І.-
dc.contributor.authorKhorunzhak, Nadiya-
dc.contributor.authorBoichyk, Iryna-
dc.contributor.authorSpyk, Halyna-
dc.date.accessioned2020-02-18T14:21:16Z-
dc.date.available2020-02-18T14:21:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХорунжак Н. М. Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємств / Н. М. Хорунжак, І. М. Бойчик, Г. І. Спяк // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 239-243. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484-
dc.description.abstractСтаття містить дослідження сучасних засад і запитів щодо застосування в практиці сучасних підприємств методів стратегічного аналізу та можливостей удосконалення його показників. Метою статті є обґрунтування індикаторів (показників впливу) та формалізація інтегрованого показника стратегічного аналізу підприємств, адаптованого до сучасних управлінських запитів і орієнтованого на підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання в конкурентному середовищі. Обґрунтовано переваги включення до оціночних формул показників впливу зовнішнього середовища. Для забезпечення адекватності оцінки пропонується враховувати імовірнісні та конкретно ідентифіковані впливи наявних зовнішніх і внутрішніх чинників (факторів) на результати діяльності суб’єктів господарювання. Розроблено формулу та обґрунтовано підхід до встановлення обмежень значень результатів по запропонованому інтегрованому показнику стратегічного аналізу. Запропонований підхід, маючи самостійне значення, також може служити основою деталізованого аналізу, що враховує галузеву специфіку та базові вихідні наявні умови конкретного об’єкта аналізу.uk_UA
dc.description.abstractA characteristic feature of the current economic environment in which Ukrainian businesses operate is a significant increase in competition, an increase in requirements for product quality (works, services), an emphasis on socialization of production, resource conservation and efficiency. It is important for enterprises to have adequate indicators of assessing the impact on their activities of external and internal factors in order to function effectively in such environment. Such information can be obtained by using the tools and methods of strategic analysis. The article is devoted to topical issues of strategic analysis development and improvement of its indicators.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectформалізаціяuk_UA
dc.subjectуточнюючі коефіцієнтиuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectінтегральний показникuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectformalizationuk_UA
dc.subjectrefinement coefficientsuk_UA
dc.subjectimpact factorsuk_UA
dc.subjectintegral indicatoruk_UA
dc.titleОбґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємствuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of Indicators and Formalization of Integral Index of Strategic Analysis of Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khorunzhak.pdf482,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.