Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Title: Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємств
Other Titles: Substantiation of Indicators and Formalization of Integral Index of Strategic Analysis of Enterprises
Authors: Хорунжак, Н. М.
Бойчик, І. М.
Спяк, Г. І.
Khorunzhak, Nadiya
Boichyk, Iryna
Spyk, Halyna
Keywords: стратегічний аналіз
формалізація
уточнюючі коефіцієнти
фактори впливу
інтегральний показник
strategic analysis
formalization
refinement coefficients
impact factors
integral indicator
Issue Date: 2019
Citation: Хорунжак Н. М. Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємств / Н. М. Хорунжак, І. М. Бойчик, Г. І. Спяк // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 239-243. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-38.
Abstract: Стаття містить дослідження сучасних засад і запитів щодо застосування в практиці сучасних підприємств методів стратегічного аналізу та можливостей удосконалення його показників. Метою статті є обґрунтування індикаторів (показників впливу) та формалізація інтегрованого показника стратегічного аналізу підприємств, адаптованого до сучасних управлінських запитів і орієнтованого на підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання в конкурентному середовищі. Обґрунтовано переваги включення до оціночних формул показників впливу зовнішнього середовища. Для забезпечення адекватності оцінки пропонується враховувати імовірнісні та конкретно ідентифіковані впливи наявних зовнішніх і внутрішніх чинників (факторів) на результати діяльності суб’єктів господарювання. Розроблено формулу та обґрунтовано підхід до встановлення обмежень значень результатів по запропонованому інтегрованому показнику стратегічного аналізу. Запропонований підхід, маючи самостійне значення, також може служити основою деталізованого аналізу, що враховує галузеву специфіку та базові вихідні наявні умови конкретного об’єкта аналізу.
A characteristic feature of the current economic environment in which Ukrainian businesses operate is a significant increase in competition, an increase in requirements for product quality (works, services), an emphasis on socialization of production, resource conservation and efficiency. It is important for enterprises to have adequate indicators of assessing the impact on their activities of external and internal factors in order to function effectively in such environment. Such information can be obtained by using the tools and methods of strategic analysis. The article is devoted to topical issues of strategic analysis development and improvement of its indicators.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Appears in Collections:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
khorunzhak.pdf482,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.