Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6787
Назва: Сучасні тенденції застосування інструментів digital-marketing в діяльності підприємства
Інші назви: Recent trends for using digitalmarketing tools in business
Автори: Бабаченко, Л. В.
Москаленко, В. А.
Марченко, А. О.
Babachenko, L.
Moskalenko, V.
Marchenko, A.
Ключові слова: інтернет-маркетинг
digital-marketing
digital інструменти
маркетингові комунікації
канали digital-marketing
internet-marketing
digital-marketing
digital tools
marketing communication
digital-marketing channels
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бабаченко Л. В. Сучасні тенденції застосування інструментів digital-marketing в діяльності підприємства / Л. В. Бабаченко, В. А. Москаленко, А. О. Марченко // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 4 (104). - С. 20-29. - DOI: 10.31521/2313-092X/2019-4(104)-3.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто еволюцію інтернет-маркетингу, яка відбулася під впливом стрімкого розвитку технологій у сфері маркетингу. Досліджено, яким чином широке розповсюдження цифрових технологій вплинуло на появу цифрового маркетингу. Розглянуто особливості використання, недоліки та переваги каналів digital-marketing: соціальних мереж, мобільних додатків, email-розсилки, SEO, контекстної реклами, засобів масової інформації. Виділено digital-інструменти, такі як landig page, крауд-маркетинг та блог, використання яких надає додаткову можливість підприємству отримувати більший прибуток і виходити на міжнародні ринки.
It is revealed in the article the evolution of Internet marketing that has taken place under the impact of rapid development of technologies in the area of marketing. The widespread of digital technologies that has caused the appearance of digital marketing is investigated. It is disclosed the features of the use, advantages and disadvantages of such digital-marketing channels as social networks, mobile applications, emailing, SEO, contextual advertising (pay-per-click) and media. Such new digital-marketing tools as a blog, crowd-marketing and a landing page that allow the enterprise to get better revenues and open up an international market are emphasised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6787
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 4 (104)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n104v4r2019babachenko.pdf526,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.