Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеліховська, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorVelikhovska, Alla-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-02-12T12:00:50Z-
dc.date.available2021-02-12T12:00:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВеліховська А. Б., Курепін В. М. Психолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчання. // Наука, освіта, культура: матеріали міжнар. науково-практичної конференції, присвяченої 30-й річниці Комратського державного університету, 11 лютого 2021 р., м. Комрат. Молдова : Комратській державний університет, 2021. Т. 1: Економічні науки. Сільське господарство і переробна промисловість. Інформаційні технології, математика і фізика. Право і політичні науки. Психолого-Педагогічні науки. С. 462-466.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486-
dc.description.abstractУ статті досліджуються і аналізуються методологічні та психолого-педагогічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні. Визначено фактори, що впливають на результативність навчання. Розглянуто проблеми не сприйняття інформації і засвоєння навчального матеріалу студентами при дистанційному навчанні. Виявлено, що спеціальна підготовка викладачів дає можливість розширити професійні психолого-педагогічні, методичні знання і навички щодо особливостей застосування технологій дистанційного навчання; придбати (розширити) педагогічні комунікації в умовах дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines and analyzes the methodological and psychological-pedagogical problems of using information and communication technologies in distance learning. The factors influencing the effectiveness of training are determined. The problems of non-perception of information and the assimilation of educational material by students during distance learning are considered. It was revealed that the special training of teachers makes it possible to expand professional psychological, pedagogical, methodological knowledge and skills on the peculiarities of using distance learning technologies; acquire (expand) pedagogical communications in the context of distance learning.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectДистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні проблемиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомпетентність вчителяuk_UA
dc.subjectефективність навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectDistance learninguk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical problemsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectteacher competenceuk_UA
dc.subjectlearning effectivenessuk_UA
dc.subjectteacher competenceuk_UA
dc.subjectlearning effectivenessuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical problems of teachers' readiness to organize distance learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
462-466.pdf313,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.