Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486
Назва: Психолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчання
Інші назви: Psychological and pedagogical problems of teachers' readiness to organize distance learning
Автори: Веліховська, Алла Борисівна
Курепін, Вячеслав Миколайович
Velikhovska, Alla
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: Дистанційне навчання
психолого-педагогічні проблеми
мотивація
компетентність вчителя
ефективність навчання
інформаційно-комунікаційні технології
Distance learning
psychological and pedagogical problems
motivation
teacher competence
learning effectiveness
teacher competence
learning effectiveness
information and communication technologies
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Веліховська А. Б., Курепін В. М. Психолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчання. // Наука, освіта, культура: матеріали міжнар. науково-практичної конференції, присвяченої 30-й річниці Комратського державного університету, 11 лютого 2021 р., м. Комрат. Молдова : Комратській державний університет, 2021. Т. 1: Економічні науки. Сільське господарство і переробна промисловість. Інформаційні технології, математика і фізика. Право і політичні науки. Психолого-Педагогічні науки. С. 462-466.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються і аналізуються методологічні та психолого-педагогічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні. Визначено фактори, що впливають на результативність навчання. Розглянуто проблеми не сприйняття інформації і засвоєння навчального матеріалу студентами при дистанційному навчанні. Виявлено, що спеціальна підготовка викладачів дає можливість розширити професійні психолого-педагогічні, методичні знання і навички щодо особливостей застосування технологій дистанційного навчання; придбати (розширити) педагогічні комунікації в умовах дистанційного навчання.
The article examines and analyzes the methodological and psychological-pedagogical problems of using information and communication technologies in distance learning. The factors influencing the effectiveness of training are determined. The problems of non-perception of information and the assimilation of educational material by students during distance learning are considered. It was revealed that the special training of teachers makes it possible to expand professional psychological, pedagogical, methodological knowledge and skills on the peculiarities of using distance learning technologies; acquire (expand) pedagogical communications in the context of distance learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
462-466.pdf313,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.