Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486
Title: Психолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчання
Other Titles: Psychological and pedagogical problems of teachers' readiness to organize distance learning
Authors: Веліховська, Алла Борисівна
Курепін, Вячеслав Миколайович
Velikhovska, Alla
Kurepin, Vyacheslav
Keywords: Дистанційне навчання
психолого-педагогічні проблеми
мотивація
компетентність вчителя
ефективність навчання
інформаційно-комунікаційні технології
Distance learning
psychological and pedagogical problems
motivation
teacher competence
learning effectiveness
teacher competence
learning effectiveness
information and communication technologies
Issue Date: 2021
Citation: Веліховська А. Б., Курепін В. М. Психолого-педагогічні проблеми готовності викладачів до організації дистанційного навчання. // Наука, освіта, культура: матеріали міжнар. науково-практичної конференції, присвяченої 30-й річниці Комратського державного університету, 11 лютого 2021 р., м. Комрат. Молдова : Комратській державний університет, 2021. Т. 1: Економічні науки. Сільське господарство і переробна промисловість. Інформаційні технології, математика і фізика. Право і політичні науки. Психолого-Педагогічні науки. С. 462-466.
Abstract: У статті досліджуються і аналізуються методологічні та психолого-педагогічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні. Визначено фактори, що впливають на результативність навчання. Розглянуто проблеми не сприйняття інформації і засвоєння навчального матеріалу студентами при дистанційному навчанні. Виявлено, що спеціальна підготовка викладачів дає можливість розширити професійні психолого-педагогічні, методичні знання і навички щодо особливостей застосування технологій дистанційного навчання; придбати (розширити) педагогічні комунікації в умовах дистанційного навчання.
The article examines and analyzes the methodological and psychological-pedagogical problems of using information and communication technologies in distance learning. The factors influencing the effectiveness of training are determined. The problems of non-perception of information and the assimilation of educational material by students during distance learning are considered. It was revealed that the special training of teachers makes it possible to expand professional psychological, pedagogical, methodological knowledge and skills on the peculiarities of using distance learning technologies; acquire (expand) pedagogical communications in the context of distance learning.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8486
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
462-466.pdf313,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.