Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580
Title: Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізації
Authors: Козаченко, Лілія Анатоліївна
Kozachenko, Liliya
Хоренженко, В. В.
Khorenzhenko, V.
Keywords: діджиталізація
маркетинг
маркетолог
цифровізація
бізнес-процеси
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Abstract: Розглянуто стан розвитку маркетингу сучасних умовах. Сформоване авторське визначення поняття «діджиталізація». Визначено обов’язки сучасних маркетологів, які працюють у сфері діджитал-маркетингу. Встановлено, що цифровізація може забезпечувати потреби населення та підтримувати довгострокову цінність бізнесу та його бізнес-процесів на ринку.
The state of development of marketing in modern conditions is considered. The author's definition of the concept of "digitalization" is formed. The responsibilities of modern marketers working in the field of digital marketing are defined. Digitalization can meet the needs of the population and maintain the long-term value of business and its processes in the market.
Description: Козаченко Л. А., Хоренженко В. В. Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 19-20 листопада 2020 р., м. Миколаїв 19-20 листопада 2020 року. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2020. С. 38-42.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580
Appears in Collections:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2020
Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-42.pdf330,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.