Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8671
Title: Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як маркетинговий інструмент в умовах пандемії
Other Titles: Corporate Social Responsibility of Business as a Marketing Tool in a Pandemic
Authors: Двуліт, З. П.
Сокульський, Н. Р.
Dvulit, Z.
Sokulskyi, N.
Keywords: корпоративна соціальна відповідальність
пандемія
соціально відповідальний бізнес
маркетингова стратегія
управління
криза
corporate social responsibilit
pandemic
socially responsible business
marketing strategy
management
crisis
Issue Date: 2020
Citation: Двуліт З. П., Сокульський Н. Р. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як маркетинговий інструмент в умовах пандемії. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 50-55. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-08.
Abstract: На сьогодні корпоративна соціальна відповідальність є однією з найбільш важливих та необхідних передумов розвитку сучасного бізнесу. З кожним роком все більше вітчизняних компаній при формуванні власної стратегії діяльності використовують корпоративну соціальну відповідальність, оскільки у світовому бізнесі вона зарекомендувала себе як ефективний засіб формування сталого іміджу. Зазначимо, що пандемія коронавірусу COVID-19 значно вплинула на корпоративну соціальну відповідальність, пришвидшила її розвиток та збільшила прихильність до неї з боку багатьох компаній. У статті на основі проведених досліджень проаналізовано досвід корпоративної соціальної відповідальності в умовах пандемії. Окрім того, систематизовано різноманітні прогнози та статистичні дослідження світових та вітчизняних організацій, агентств і видань щодо корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано доцільність і ефективність використання корпоративної соціальної відповідальності як ефективного маркетингового інструменту в бізнесі в період глибокої невизначеності. Охарактеризовано проєкти такої відповідальності відомих українських компаній на час пандемії, а також досліджено корпоративну соціальну відповідальність, спрямовану на турботу про працівників. У результаті розроблено основні рекомендації для ефективної реалізації корпоративної соціальної відповідальності бізнесу у післякризовий період.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8671
Appears in Collections:Modern Economics. - 2020. - Вип. 23.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dvulit.pdf873,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.