Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, О. В.-
dc.contributor.authorЯценко, В. М.-
dc.contributor.authorЯценко, В. О.-
dc.contributor.authorYatsenko, O.-
dc.contributor.authorYatsenko, V.-
dc.contributor.authorYatsenko, V.-
dc.date.accessioned2021-03-09T13:30:49Z-
dc.date.available2021-03-09T13:30:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯценко О. В., Яценко В. М., Яценко В. О. Особливості стратегічного менеджменту підприємства в парадигмі сучасних викликів. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 239-245. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8706-
dc.description.abstractУ статті розкрито сучасні особливості стратегічного менеджменту вітчизняних підприємств із врахуванням змін у світовому середовищі. Розглядається сутність стратегічного менеджменту на підприємстві, досліджуються підходи різних науковців щодо цієї проблеми, аналізується його структурні особливості. У статті висвітлені інструменти стратегічного менеджменту підприємства, які стають в умовах невизначеності зовнішнього середовища чи не єдиними технологіями ефективної діяльності, забезпечують стійку конкурентну перевагу, дозволяють завоювати та утримувати провідні позиції на ринках збуту. Також в роботі наведені основні етапи стратегічного менеджменту на підприємстві, послідовне та систематичне виконання яких, може привести до ефективної діяльності на ринку. Важливим питанням дослідження стратегічного менеджменту є висунення та обґрунтування рекомендацій, що спрямовані на вдосконалення системи його функціонування на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractStrategic management is able to ensure the effective functioning of the enterprise in the external environment, which is constantly and unpredictably changing and is an important management technology. In these conditions, the quality of enterprise management begins to play a major and decisive role not only in achieving the goals, but also in the survival of the enterprise in conditions of fierce competition. Purpose. The purpose of the article is to theoretically substantiate and systematize the features of strategic management of the enterprise in the context of global influences. Results. Thus, strategic management is a special technology in the management of the enterprise in today's unstable conditions and many other factors that have a significant impact on the enterprise as a whole. Strategic management has a positive effect on ensuring long-term increase in the value of the business, the achieving the main goal of business development. In this regard, even during the crisis, which covered both the production and financial spheres, it is extremely important to find additional reserves of innovation of the enterprise, to find new ways of technical and technological modernization to increase competitiveness in domestic and global markets. Conclusions. Summarizing the above, we note that the main advantage of strategic management is to minimize the negative consequences of the uncertainty of the future. Also, when using strategic management, the company focuses on the study of external factors, to change which must be adapted quickly enough. Due to the study of the external environment and forecasting the behavior of the enterprise in different conditions, an appropriate basis for strategic and practical decisions is formed. With the application of strategic management, the company becomes more manageable by comparing the results with strategic plans.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectкритерії ефективностіuk_UA
dc.subjectзбалансований розвиток підприємстваuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectefficiency criteriauk_UA
dc.subjectbalanced enterprise developmentuk_UA
dc.titleОсобливості стратегічного менеджменту підприємства в парадигмі сучасних викликівuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of Strategic Management of the Interprise in the Paradigm of Modern Challengesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 23.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yatsenko.pdf904,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.