Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060
Title: Подієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіону
Other Titles: Event marketing as a tool of management of development of tourist and recreational potential of the region
Authors: Огієнко, Альона Володимирівна
Ohiienko, Alona
Issue Date: 2020
Citation: Огієнко А. В. Подієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіону // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С. 129-132.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-132.pdf157,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.