Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060
Назва: Подієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіону
Інші назви: Event marketing as a tool of management of development of tourist and recreational potential of the region
Автори: Огієнко, Альона Володимирівна
Ohiienko, Alona
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Огієнко А. В. Подієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіону // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С. 129-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129-132.pdf157,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.