Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Назва: Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників
Інші назви: Methods of selection and structuring of the content of ecological education of future teachers-agrarians
Автори: Яблуновська, Катерина Олександрівна
Yablunovska, Katerina
Ключові слова: екологічна освіта
викладачі аграрники
зміст освіти
методика
ecological education
agrarian teachers
content of education
methods
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Яблуновська К. О. Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників /| Український психолого-педагогічний науковий збірник, 2021, № 22. С. 100-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст екологічної освіти його складові,оволодіння різними видами і рівнями діяльності, вміння працювати з інформацією та інформаційними технологіями, оволодіння процесами змістоутворення, що має забезпечити на різних рівнях освіти спочатку функціональну грамотність, потім оволодіння предметом, основними видами пізнавальної і практичної діяльності і, нарешті, відповідними компетенціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogylviv № 22-2021_Сайт-100-104.pdf509,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.