Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Назва: | Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників |
Інші назви: | Methods of selection and structuring of the content of ecological education of future teachers-agrarians |
Автори: | Яблуновська, Катерина Олександрівна Yablunovska, Katerina |
Ключові слова: | екологічна освіта викладачі аграрники зміст освіти методика ecological education agrarian teachers content of education methods |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Яблуновська К. О. Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників /| Український психолого-педагогічний науковий збірник, 2021, № 22. С. 100-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто зміст екологічної освіти його складові,оволодіння різними видами і рівнями діяльності, вміння працювати з інформацією та інформаційними технологіями, оволодіння процесами змістоутворення, що має забезпечити на різних рівнях освіти спочатку функціональну грамотність, потім оволодіння предметом, основними видами пізнавальної і практичної діяльності і, нарешті, відповідними компетенціями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pedagogylviv № 22-2021_Сайт-100-104.pdf | 509,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.