Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294
Назва: Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків про вивченні дисципліни «Основи охорони праці» засобами дистанційної освіти
Інші назви: Pedagogical conditions for the formation of professional competencies of future energy engineers on the study of the discipline "Fundamentals of labor protection" by means of distance education
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: інженерна освіта
середовище дистанційного навчання
компетентності інженера-енергетика
освітній процес
дисципліна «Основи охорони праці».
engineering education
distance learning environment
competencies of an energy engineer
educational process
discipline "Fundamentals of labor protection".
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків про вивченні дисципліни «Основи охорони праці» засобами дистанційної освіти // Педагогічні інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021, С. 91-94.
Короткий огляд (реферат): Використання інформаційних технологій допомагатиме у вирішенні проблем сучасної освіти, тільки у тому випадку, коли розвиток дистанційного навчання супроводжуватиметься радикальними змінами в усіх інших підсистемах: педагогічної, економічної, організаційної, психологічної тощо. В своїй статті автори окреслюють педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків та описують проблеми, що виникли при викладанні предметів у дистанційному середовищі, і які потребують подальшого розв’язання.
The use of information technology will help solve the problems of modern education, only if the development of distance learning is accompanied by radical changes in all other subsystems: pedagogical, economic, organizational, psychological, and so on. In their article, the authors outline the pedagogical conditions for the formation of professional competencies of future energy engineers and describe the problems that have arisen in the teaching of subjects in a remote environment, and which need further solution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації - 2021
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91-94.pdf348,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.